Taxa de școlarizare este taxa care se achita anual de către studenții care studiază în regim de taxă de studii (TS) atât la învățământul universitar de licență cât și la cel de master.
Plata taxelor de școlarizare se face integral la inceputul anului universitar.
Taxa de școlarizare pentru programele de licență ale Facultatii de Automatica si Calculatoare (an univ. 2024-2025) este:
Taxa de școlarizare pentru programele de masterat cu predare în limba romana (an univ. 2024-2025) este
Taxa de școlarizare pentru programele de masterat cu predare în limbă străina (an univ. 2024-2025) este
Taxa de repetare an de studii pentru studenții ce depășesc dublul duratei ciclului de studii universitare de licenţă de 4 ani este de 10000 RON
Taxa de repetare an de studii pentru studenții care au parcurs ciclul de studii universitare de lungă durată de 5 ani este de 10000 RON
Plata taxei de școlarizare se va face în următoarele conturi:
In momentul platii va rugam sa specificati, in clar: Numele, Initiala prenumelui tatalui, Prenumele, Anul de studii, Facultatea si Cod student.
Dovada platii se va transmite la adresa de mail a secretarului de an cu titlul “Plata taxa scolara anul …… “(Ex: I, II, III, IV)
Conform regulamentului de studii o disciplină se desfășoară pe parcursul unui singur semestru și are o singură notă finală. In cazul nepromavarii verificării finale, aceasta se poate reface in sesiunea speciala de refacere (programata in luna septembrie) fara a fi necesara achitarea unei taxe.
In cazul nepromovarii activităților de pe parcurs sau nepromovarii verificării finale (in sesiunea din semestrul aferent disciplinei, respectiv in sesiunea de refacere din septembire) refacerea disciplinei se face cu suportarea unei taxe de refacere, în condițiile regulilor prevăzute în Regulament.
Taxa de refacere a unei discipline se plăteşte în primele două săptămâni la începutul semestrului în care se reface disciplina.
Plata taxei de refacere se face în contul deschis la BCR:
Valoarea taxei de refacere de disciplina se calculează înmulțind numărul de puncte de credit aferent disciplinei cu valoarea punctului de credit calculata (an univ. 2024-2025) după cum urmează:
– pentru studenții care au promovat in anul universitar următor:
– pentru studenții care nu au promovat în anul următor și repeta anul :
Înscrierea în anul IV suplimentar cu plata taxei pe disciplină este posibilă o singură dată, ulterior studentul va achita taxa de școlarizare anuală
In momentul plații va rugam sa specificați în clar Numele, Inițiala prenumelui tatălui, Prenumele, Anul de studii, Facultatea.
Dovada plații se va transmite la adresa de mail a secretarului de an cu titlul “Plata taxa repetare/ restante anul ……” (Ex: I, II, III, IV)
Pentru restante va rugam sa specificați și disciplina(le) pentru care ați plătit taxa de refacere
Plata taxei susținere a examenului de finalizare a studiilor se face doar de către absolvenții U.P.B. care au urmat studiile în regim cu taxă de studii (TS) în ultimul an de studii
Taxa de susținere a examenului de finalizare a studiilor este de 300 RON (an univ. 2024-2025) si se va achita în contul BCR:
In momentul plații va rugam sa specificați în clar Numele, Inițiala prenumelui tatălui, Prenumele, Anul de studii, Facultatea.
Dovada plații se va transmite la adresa de mail a secretarului de an cu titlul “Plata taxa susținere diploma / disertație”
Plata taxei de reînmatriculare se face de către studenții care au fost exmatriculați și doresc reluarea studiilor, în baza cererii aprobate de către decanul facultății)
Taxa de reînmatriculare este de 200 RON (an univ. 2024-2025) si se va achita în contul BCR:
In momentul platii va rugam sa specificati in clar Numele, Initiala prenumelui tatalui, Prenumele, Anul de studii, Facultatea.
Dovada platii se va transmite la adresa de mail a secretarului sef cu titlul “Plata taxa reinmatriculare”